mandag 30. august 2010

Hest

Siri og meg på mandagstur idag. De andre som pleier å være med var opptatt med diverse jobb og sånn. En bil på Bø og en på Vistnestunes. Og turen gikk fra Vistnestunet til Bø, langs sjøen. Turen er egentlig merket med gul maling på steinene. Det er Anne som er best på å gå etter merker. Siri og meg går ca dobbel så langt siden vi stadig går oss vekk og kommer skeivt ut og må tilbak igjen.

Med jevne mellomrom ser vi hvor vi skulle gått. Men det går bra, det blir høyere tall på tripp-telleren Siri har i lommen.






Verre er det med disse dyrene som absolutt skal være der vi går. Jeg kan ikke med hester, ikke Siri heller. Vi liker de rett og slett ikke.


Så før vi visste ordet av det var vi oppe på veien igjen, ikke så langt fra der vi parkerte og startet. Men det var en fin tur. Og Siri kjørte meg til Bø hvor min bil sto. Siden dette egentlig var en "bil i hver ende tur" som tilslutt ble en rundtur. Og på Bø sto bilen min nyvasket som bare det. Fantastisk :)


2 kommentarer:

  1. Og vi gikk, og gikk, og gikk og gikk :-))
    Herlig med mandagstur! Godt å høre at dere finner frem, på tross av at dere manglet "stifinneren" deres ;-))
    Imponerende med bilvask...... Hvor skal vi sette fra oss bilen, sier du?

    SvarSlett