torsdag 2. desember 2010

Mail

Koselig hilsen fra vinner av "hva er dette?"


"Hei og tusen takk for premien.

Var kjempespent da jeg så det lå pakke i postkassen, og uansett hvor mye jeg klemte på pakken så klarte jeg ikke å gjette hva den inneholdt... (det var myyyye lettere å gjette svaret.

Må si jeg lo for meg selv da jeg så hva det var. Muffinsformer er en nyttig ting, men strikkepinner og garn? Dere kjenner ikke leserne deres, jenter...

Jeg hadde bursdag i helgen, og da kom muffinsformene til nytte, se bildet for resultat. Oppskriften har jeg forøvrig hentet fra Trines mektige matblogg, da jeg har god erfaring med focca cupcakes. La meg bare si det sånn: Jeg er fremdeles høy på sukker etter at jeg spiste en halv cupcake på søndag..


Om det kommer resultatbilder fra et eventuelt strikkeprosjekt får fremtiden vise. Sist jeg trengte et garnnøste var da jeg skulle passe to innekatter og manglet katteleke...

Uansett: Takk for en koselig blogg, jeg ønsker dere en riktig fin adventstid.

Med vennlig hilsen
Berit"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar