mandag 3. oktober 2011

Blogg er kjekt.

"Verbet å blogge betyr å skrive nye blogginnlegg eller modere og svare på kommentarer som har innkommet til bloggen. En blogger er en person som er redaktør av en blogg eller bidrar med blogginnlegg. "(wikipedia)


Anne og jeg har denne bloggen sammen. Vi kan begge skrive innlegg og kommentere. Der stopper det
vi begge kan gjøre. For Anne kan noe som jeg ikke kan; hun kan publisere både innlegg og kommentarer. Det kan ikke jeg, jeg kan bare skrive.... Og ikke vet jeg hvorfor, siden jeg faktisk står som administrator.
Noen dere ute som kan noe om dette, som kan komme med en løsning? For alt jeg vet er jeg bare noen tastetrykk unna.
Førstemann som har en forklaring og løsning på dette problemet skal få et par spiralsokker av oss.
Anne strikker ikke spiralsokker, men siden vi har denne bloggen sammen heter det alltid VI og oss. Det var visst vi som vant kroner 10,- i panteautomaten.
Så da er det vel på sin plass å fortelle av VI har fått ny båt.... eller blir det litt feil?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar