lørdag 6. mars 2010

Restefest

Grytekluter, skjerf eller lappeteppe?
Og mitt blant restefesten fant eg dette. (bildet nederst, det med en blå firkant)) Og eg vett ikkje ka det va tenkt te å bli. Eg har felt av, men nøstet henger fortsatt på. Kan være fordi jeg ikke fant saksen og det er ganske ubehagelig å ryke bomullstråd. Dersom noen lesere der ute (alle fire) har noen tanker om hva dette er/kan bli, mottas forslag med takk. Beste forslag premieres med produktet og nøstet. Fritt tilsendt i posten




2 kommentarer:

  1. Jeg elsker gi-bort aksjoner!
    Jeg ser jo med en gang at dette er en soveposebeskytter. Den du har inn mot hodet, slik at det ikke legger seg slike ekle fett-flekker etter skittent hytte hår.
    Du har bare glemt hempene du fester den med. Ellers ser den da ferdig ut?
    Klem fra en dame som ligger etter med treninga.
    LIV i Løå

    SvarSlett
  2. Ikke før nå har jeg visst jeg har savnet en soveposebeskytter. Tenker desperat på andre gode forslag så jeg kan vinne! Må ha, bare må ha!

    SvarSlett