onsdag 16. juni 2010

Hva skal bilen hete?

Så var den her da. Turid blir nok skuffet over standarden, mangler både karnapper og gullfarge. Så var det navnet da. Eller, den heter både Fiat, Globecar og Campscout, det står det i alle fall på den med fine bokstaver. Men et eget, unikt navn - det må den ha.  Berta Johan III, er utelukket, det er også Bilen og Bobilen. For kjedelig. Forslag sålangt har vært Globie, Globben, Bussen, Banken sin og Inger Helene Nybilen (passer litt bedre på en båt - Nybåten:-))


 
Anabel hopper i senga.
Her burde leverandøren lært litt om midtstilling og vater. Tanken er at disse bokstavene skal erstattes med bilens døpenavn. Ja! dåp må vi ha. Med lange taler og pene hatter, snitter og glass med stett. Men ingen knusing av flasker og søling på gårdsplassen. Altfor vanskelig å resirkulere små glassbiter.



 Frist: 30.6!
Premie: Den som kommer med vinnerbidraget får æren av å være gudmor/-far

5 kommentarer:

  1. Her skal hele familien og vennekretsen inviteres til å komme med forslag!
    Men først: Premie og tidsfrist?

    SvarSlett
  2. Svarfrist er 30.juni. Navnet må være på plass før de skal på tur. Mer informasjon kommer etterhvert.

    SvarSlett
  3. Car-amellen.
    Car-ina.
    Eller hva med BOB(ilen)

    Hvis jeg vinner - kan jeg være fadder på papiret? Uten personlig oppmøte. Jeg har det veldig travelt disse dager... Står klar i bikini. Hele dagen: skal sole meg HVIS sola stikker fram.

    SvarSlett
  4. Sjekk inne hos meg. En liten award ;)

    SvarSlett