fredag 7. januar 2011

Begynners første giveaway!

Vi Begynners er godt i gang med det nye året. Nyttårsforsetter er vi gode på, og lappetepper, tøfler, heklet sengeteppe osv. er påbegynt i kjent stil.

Har fått med oss at giveaways er i skuddet - vi følger da med i tiden - og nå er det vår tur.

Tøflene er ikke laget av oss, de er faktisk helt ferdige. Tova og alle tråder festet. De sjeldne fargene skyldes  en mor som mener at alt restegarn kan og må brukes.


Vi lurer på om det er andre der ute som er best på å begynne, i alle fall av og til. Vi ønsker historier om juleduker påbegynt på 80-tallet, OL 1994 genseren som mangler en arm osv. osv.

Beste begynnershistore blir kåret 23. januar, vi i Begynners er juryen og vi er mottakelige for bestikkelser og smisk!

3 kommentarer:

  1. Begynners er best! Lurer litt på om tøflene er i størrelse 44?
    Jeg har så mange påbegynte prosjekter at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal begynne med å beskrive de. Satser på å klare å avgi et bidrag før 23. januar :-)

    SvarSlett
  2. Jeg begynte på en genser tidlig på 90 tallet, den endte opp med å bli en pute å slutten av 90 tallet.
    Jeg har begynt på utallige lydbøker, bøker og andre strikkerier...og jeg begynte å hekle.... det holder jeg fremdeles på med, å begynne altså.
    Og så skal jeg samle inn alle heklebrikkene og lage en serk. DEN BLIR SELVSAGT FERDIG TIL 17 MAI!
    Nei, når jeg tenker meg om så er jeg ingen god kandidat til tøflene.... men kule er de!

    SvarSlett
  3. jeg har sakka helt akterut her inne.......... beklager. Og at jeg ikke har fått med meg giveaway..... Søren! Ja, neste gang da. Heldig snuskebassa som får tøflene.

    SvarSlett