torsdag 1. april 2010

Påskepuff III

Prosjekt gul påskepuff er nå inne i nøste 5 av 18. Så ting tar tid. For midt opp i dette er det påskequis i Helgåleiren. Med gule frakker og fingerheklede hårpynt som tilbehør. Som jeg lager, (hårpynten, frakkene er en gave fra anonym giver).
Påskequis har egentlig ikke noe kobling til best på å begynne. Men det var en flott opplevelser og går inn i rekken av gode påskeopplevelser som en bare må ha med seg. Selv om det går ut over prosjekt gul påskepuff. Og med overnatting på Ålgård og kort vei til Oltedal hvor de selger garn er jeg nå godt i gang med å strikke grytekluter......



Her kommer noen bilder fra Påskequis i Helgåleiren. Gps i bilen, så det gjekk ganske greit å finne frem..
Vi ble tatt godt i mot. Og var forøvrig godt synlige i "terrenget" siden vi var de eneste i antrekk helgult.









Bildene taler for seg.




2 kommentarer:

  1. Fantastisk bra! Jeg gleder meg allerede til neste utflukt :-)
    Stor klem fra Liv Astrid

    SvarSlett
  2. Hei igjen. Må bare sjekke om jeg ble kvitt kaninen...

    SvarSlett