onsdag 5. januar 2011

Prøvelapper

Jeg liker filosofien til en venninne om at når en skal lære seg noe nytt håndarbeid så diller en ikke med prøvelapper. En går rett på det en har tenkt å lage.
Før jul en gang lærte jeg å hekle sånne oldemorruter og var dermed i gang med dobbelt sengeteppe. Knallkjekt:)
Moren til Anne skal sy det sammen for meg. Og det er jo veldig snilt. (Jeg har sagt at hun ikke trenger finne frem syutstyret enda.)


Ellers er vi godt i gang med det nye året. Og jeg ser helt klart at julekortet på toppen må vekk. Det får jeg ta med hovedadministrator (blei det rett?) av bloggen.

2 kommentarer:

  1. Varer ikke jula helt til påske?

    SvarSlett
  2. Nei, det gjør den IKKE!
    Vanvittig bra hekleprosjekt! Jeg er imponert :-))
    Tenk så hyggelig det hadde vært med en tur til utlandet i april, fortauscafé, og et slikt teppe i fanget?
    Klem fra Liv

    SvarSlett