fredag 21. januar 2011

Rundt 40.

Jeg reier ikke opp sengen. Jeg kan på ca en hånd telle de gangen jeg har tatt meg bryet med å reie opp sengen. Og jeg tror neppe at jeg kommer til å begynne med å reie opp sengen i en alder av rundt 40. Helt ærlig så tenker jeg at dersom jeg i en alder av rundt 40 skal begynne med noe nytt, så må det bli noe mer meningsfullt enn å reie opp sengen.

Og likevel satte jeg i gang med å hekle dobbelt sengeteppe. Som var veldig kjekt en periode, men det kommer ikke til å bli brukt...
Tenk hvor mange gryteunderlag og grytekluter det kan bli av alle lappene....
Og alt garnet kan jeg strikke strikkepinnetuier av.


1 kommentar:

  1. Fantastisk!
    Nei, hva i huleste skal man med dobbelt sengeteppe?
    Glimrende idé med grytekluter...men bør du ikke begynne å strikke bakstykker, så du ikke brenner deg?
    Og får du nok bakstykker så blir de sikkert fine som ?

    SvarSlett