tirsdag 16. februar 2010

En leser, se kommentar under reportasje om Anne sitt gimpeteppe, lurer på om vi stadig er i gang med nye prosjekter.

Jeg kan bare svare for meg, og ja-nei til stadig nye prosjekter. Målet med å begynne på noe nytt er alltid at det skal bli ferdig. Men for tiden går det lenger og lenger tid mellom hver gang noe blir ferdig. Og etter at vi startet denne bloggen har jeg ikke begynt på noe nytt.
Så sånn sett har jeg allerede tjent masse penger på denne bloggen. Og det passer fint siden jeg har noe påbegynte økonomiske greier med politiets ATK-senter om noe knipsing i Rennfast og sånn. Kanskje jeg skulle tipse de som sender ut sånne brev om denne siden....det er ikke alt som trenger å avsluttes.

Ja ja det hadde nå vært kjekt med noen spiralsokker, de er så fine og gode oppi støvler og lignende.

4 kommentarer:

  1. Jeg har hørt mye skryt om spiralsokkene. Og skulle du bare bli ferdig med en, så vil De amputerte føtters landsforening helt sikkert bli lykkelige.
    Vennlig hilsen Snuskebassa, deres eneste følger, så langt.... :-)

    SvarSlett
  2. Kanskje vi skal begynne med økonomisk rådgivning også?

    SvarSlett
  3. Nei, jeg forsøkte å følge jeg og, men det stoppet opp når jeg forsøkte å legge inn bilde av meg, synes ikke det var så flatterende det som fulgte med.

    Kjøpte forresten forholdsvis nylig tre nye farger garn til spiralsokker. De ligger i skapet og blir kanskje til sokker en dag

    SvarSlett
  4. Og jeg får ikke lov til å kommentere annet enn som anonym. så da er altså dette siden for anonyme begynnere?

    KK (første reserve i anonyme begynneres forening)

    SvarSlett