søndag 21. februar 2010

Husmortips

Det er ikkje bare innen håndarbeid dette med "best på å begynne-syndromet" slår inn. Så her kommer et tips til de av dere som ikke har husmorgenet intakt. Dagens tips kommer inn under kategorien "vaske gulv". Eg e ikkje go te det, men eg e vanvittig god te begynna å tenka på at eg sko ha gjort det.
Stående fremme, lett synlig, hele tiden. Så ser det ut som jeg ble avbrutt i noe nylig påbegynt rengjøring. Men gjester er alltid velkomne så det er ikke noe problem på begynne på ny etterpå.....


4 kommentarer:

  1. Den der er smart. Slik har jeg alltid holdt på. Men når det begynner å komme et mugglag i vaskevannet, OBS, du kan lett bli avslørt.
    Har du kake?

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Nei nei nei... og atter nei, ikkje vaskevann. Det begynne å lukte itte nogen uker. Vaskevann først når du faktisk skal vaske. I skrivende øyeblikk vasker jeg gulv med vaskevann i bøtte.
    Og meg selv sittende i sofaen og blogge...

    Kake? Nei det er ikke helt min greie. Men jeg har et sukkerbrød som nå er godt egnet som musematte.

    SvarSlett
  4. Sprayflaske med grønnsåpevann! Spray vilt når det ringer på døren, og gjestene tror de ser syner når de ser hybelkaniner - det lukte jo reint.

    SvarSlett