torsdag 20. mai 2010

Kommunestyremøte

Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Og det handler ikke om håndarbeid, det handler ikke om turer.
Jeg har for første gang vært på kommunestyremøte.
Mange småborder i salen, og jeg sa stille for meg selv: Å skal vi sitte rundt border? Det satt noen rundt alle bordene, jeg kjente ikke noen av de. Og lurte for meg selv hvor vi skulle sitte.
Temaet var tidlig innsats og det er jo alltid kjekt å snakke med andre om , tenkte jeg.
Og gikk etter de jeg var i lag med bort til stolene langs veggen.
Politikerne sitter rundt border. Ikke vi vanlige folk, vi sitter langs veggen.
Spennende tema, om atferdsvanske og betydning av tidlig innsats, direkte til politikerne. Veldig bra.
Så ringte det i en telefon. Min. Mitt i kommunestyremøte.
Ha en fin langhelg.

3 kommentarer:

  1. Veldig skummelt med di runde bordene, er det fordi de skal sitte med ryggen til folk flest?

    Håper du hadde en festlig ringetone!

    SvarSlett
  2. God morgen, og gratulerer med overaktiv blogging :-)
    Det er da fryktelig vanskelig å vite hvilket bord du skal peile inn ørene dine på, for om mulig å sjalte ut lyder....
    På en skala fra 1-10, hvor mye fikk du med deg ETTER at telefonen hadde sluttet å ringe?

    SvarSlett
  3. JA til runde bord for alle i Rennesøy! Tror det e verd å gå i demonstrasjonstog for!

    SvarSlett