søndag 16. mai 2010

Ryddehjelp i Helgåleiren

"Du vet det har vært fest på jæren når inventaret brennes opp" sitat fra http://www.snuskebassablogspot.com/snuskebassablogspot.com/ Jeg tror det også har vært nokså vellykket når gulvet må vaskes med brannslangen.









Ja i går var det fest på Helgåleiren, http://www.helgaleiren.no/ Og mens deler av begynners er på tur i det store utland er den andre (undertegnede) så heldige få en til Helgå-leiren-
opplevelse.


Jeg var ikke på fest, jeg ble headhuntet til å være ryddehjelp. Fantastisk , så maaange jærbuer samlet på en plass. Masse godt humør, kø i baren, kliss på gulvet, flinke arrangører og bra musikk. Det var helt på grensen til at det ble en svingom med moppen. Det ble en travel og voldsom kjekk kveld. De får det til der ute på Jæren.
Og Snuskebassa var på plass, og hun hadde fått seg ny t-skjorte, hjemmelaget/selvlaget, en til bartenderen og. (som står som følger til bloggen). Men ikke til ryddehjelpen. Kanskje de kommer for salg i LØÅ på Ålgård siste helgen mai.


Hjemover bar det i de sente nattetimer. Lite trafikk og grei vei. Og hvis noen lurer, jada de virker også på natten. Lurer på hvor mye det blir denne gangen. Adressen under ment for... spesielt interesserte



2 kommentarer:

  1. Fantastisk bra! Jeg ler så jeg griner, og min allerede så hardt prøvede stemme for om mullig en ennå mer særpreget stil.
    Ja, du har rett. Brannslange = god jærfest. Hvorfor kan ikke alle hus bygges slik? Hva skal vi med all den nålefilten på gulvene liksom!

    Kan skjønne ryddehjelpen skal få seg t-skjorte!! Du som snart har bursdag og greier!

    SvarSlett
  2. Ja det har du rett i. Det e ikkje så lenge te, kun 9 måneder. Glede meg te det.

    SvarSlett